De rooms-katholieke kerk in Sint Nicolaasga is 's avonds en 's nachts verlicht.FOTO: Alex J. de HaanHome-page: http://www.noordoost.nlE-mail: persbureau@noordoost.nl(c) Persbureau Noordoost/Heerenveentel: 0513-626999 fax: 0513-623253mobiel: 0654-727.557

191117_Still_IkZorg_campagne.jpgSINT NICOLAASGA – Het televisiespotje van IkZorg, waarin Eelco Stevens en zijn begeleider Siete Hoekstra van Maeykehiem uit Sint Nicolaasga te zien zijn, maakt kans op de Gouden Loeki.

Het spotje staat in de top tien en staat daarmee in de finale. De reclamespot is onderdeel van de Ik Zorg-campagne van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Maeykehiemers Stevens en Hoekstra waren drie weken lang het gezicht van de landelijke campagne.

Het filmpje is op YouTube ruim 11.000 keer bekeken. De reacties zijn louter positief. ,,Wij zijn trots dat de zorg op deze manier in het zonnetje wordt gezet”, zegt bestuurder Trijn van der Meulen van Maeykehiem, ,,Maar wat veel belangrijker is, is dat cliënten mensen verdienen zoals Siete. Uiteraard is het ook de bedoeling dat we hiermee laten zien hoe mooi het werken in de zorg is. Het moet uiteindelijk meer mensen opleveren, die voor een baan in onder andere de gehandicaptenzorg kiezen.”

Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel de tien mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal veertig kwartaalwinnaars op. Deze veertig commercials worden opnieuw aan een onafhankelijk panel voorgelegd, met als resultaat de tien finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2019 wordt voor vijftig procent bepaald door het publiekspanel. De andere helft wordt bepaald door het Nederlands publiek.

De prijs wordt op donderdag 13 februari 2020 uitgereikt. Stemmen kan tot dinsdag 11 februari 12.00 uur.

Je kunt tot 11 februari 2020 je drie favoriete Ster-filmpjes kiezen op:

https://www.ster.nl/gouden-loeki/jaarverkiezing/

 

- Lees ook: Maeykehiem in landelijke zorgcampagne op tv

Bekijk hier het filmpje van Eelco en Siete. 

(Foto: Beeld uit het campagnefilmpje)

Elke vrijdagmiddag het laatste nieuws in de mailbox?

Advertenties